Abracada-hopa !
Ozma exersează magia şi Dorothy ţipă Abracadabra. În Oz acel cuvânt înlătură magia pentru o zi. Azi e concursul de magie. Pot Dorothy şi prietenii ei să o ajute pe Regina Ozma să câştige folosind nişte magie din Kansas ?