Morocănoasa magie
Wilhelmina găseşte un inel magic şi îl foloseşte pentru a controla starea lui Dorothy. Wilhelmina va putea să ia pantofii de rubin dacă Dorothy nu îşi dă seama că poate să învingă puterile inelului dacă nu se comportă aşa cum se simte.