Atenţie la Woozy
Ozma primește pachetul cu poțiunea şi vrea s-o încerce. Dorothy nu citește instrucțiunile înainte să o stropească pe Ozma cu Parfumul de Împietrire. Ozma devine o statuie. Dorothy și prietenii ei caută ingredientele pentru antidot.