Sperietura de Halloween
Dorothy îşi învaţă prietenii despre Halloween şi Wilhelmina crede că asta e sărbătoarea perfectă pentru ea. Wilhelmina va deturna Halloweenul. Îl creează pe Jack Cap-de-dovleac să-i facă o farsă lui Dorothy.