Mandolina magică
Când Vrăjitoarea cea rea Wilhelmina, fură Mandolina Fermecată, Dorothy și prietenii ei trebuie să o recupereze cât mai repede. Dorothy trebuie să se bazeze pe prietenii ei şi pe puterea pantofilor din rubin pentru a recupera mandolina.