Fii deştept
Când Regele Pitic îl răpeşte pe Profesorul Wogglebug, Dorothy şi prietenii ei trebuie să-l salveze pe gândacul inteligent. Dar ei află că Regele Pitic l-a păcălit pe Wogglebug să inventeze un plan perfect pentru a prelua ţinutul Oz.