Toto dezlănţuit
Wilhelmina îşi doreşte un animal de companie. Bineînţeles că pe cel al lui Dorothy! Maimuţele îl răpesc pe Toto şi îl duc la Wilhelmina. Va putea Dorothy să-l salveze pe Toto şi să demonstreze că dragostea e mai puternică decât magia?