De-a pisicuţele
Leul adoptă o pisică rătăcită și o numește Eureka dar pisoiul face rău pe castel. Dorothy și prietenii se întorc la familia Eureka ei descoperă că Purrville este terorizat de un Rak! Dorothy trebuie să găsească o cale de a scăpa de Rak.