Petrecerea în pijamale fără somn
Dorothy o învaţă pe regina Ozma despre petrecerile în pijamale. Wilhelmina e necăjită că a fost lăsată pe dinafară şi le strică petrecerea dând naştere unui monstru. Cu ajutor din partea Fetei din petice, ei salvează Oz.