Pocoyo tanec
Pocoyo najde rádio. Pato předvede svůj zábavný funky tanec a Elly zase svůj ladný baletní styl. Pocoyo zaslechne melodii, která se mu líbí a najde něco svého. Všichni mohou tančit svým výjimečným způsobem!