Bláznivě až do konce
Pocoyo a jeho přátelé si hrají na převlékání a vypravěč se rozhodne vyprávět jim příběh. Tradiční pohádka se bláznivě zvrtne, když ani jedna postava nedodržuje svůj charakter, což vede ke směšným a překvapivým výsledkům.