Nesahat
Pocoyo má na starost střežit krásný hrad, který Elly postavila z kostek. Pocoyo ale nedokáže odolat pokušení hradu se dotknout a ten se následně celý zhroutí. Jak to Pocoyo může Elly vynahradit?