Třpyť se, třpyť se
Elly najde krásnou hvězdu, která spadla z noční oblohy. Zbožňuje ji a chce si ji nechat sama pro sebe. Pocoyo ji ale přiměje uvědomit si, že hvězdu by si měli užívat všichni. Společně ji vrátí tam, kam patří.