Nahoru, nahoru a pryč
Naši kamarádi si hrají s modelem letadýlka, které vyletí až do vesmíru. Vydávají se na dobrodružství, aby znovu získali milovanou hračku, přičemž po cestě narazí na přátelské ohebné ufouny.