Vybarvi můj svět
Pocoyo najde novou hračku, dálkový ovladač, který mění barvy všeho kolem něj. Je to skvělá zábava, dokud nezmění barvu svých přátel. Musíme mu pomoct vrátit vše do původního stavu.