Dvojité bublifukování
Pocoyo si užívá dělání bublin pomocí svého bublifuku. Elly si chce také hrát; nemohou se ale shodnout, kdo si s ním bude hrát. Nakonec si uvědomí, že nejlepším způsobem je se o něj podělit.