Pokračuj, Pocoyo!
Pato a Elly si užívají skákání přes švihadlo. Pocoyovi to přijde jako zábava a chce také skákat. Ať se snaží sebevíc, Pocoyo to nezvládá. A tak požádá kamarády o pomoc.