Jdeme tábořit!
Je naplánován výlet s tábořením, jenže Pocoyo a Pato mají až moc zavazadel. Nakonec si uvědomí, že na pěkný výlet s tábořením jim stačí jen přátelé a nesejde na tom, jestli jste doma nebo někde venku.