Hudební kostky
Pocoyo a Pato se skvěle baví při hře s magickými kostkami, ze kterých se stávají věže, když hraje hudba. Zábava se ale změní v drama, když Pato uvízne na vrcholku věže. Jak Pocoyo dokáže vrátit svého kačeřího přítele bezpečně zpět na zem?