Čas jít spát
Je čas, aby Pocoyo a Pato šli spát, jenže Pocoyo není unavený. Pokaždé, když už Pato začne usínat, je vyrušen Pocoyem. Nakonec se unaví i Pocoyo a společně pomůžeme Patovi konečně usnout.