Puntičkářský kačer
Pato, který zrovna vylezl ze sprchy, je odhodlaný, že zůstane čistý. Pocoyo a Elly ale mají jiný nápad a Pato si brzy uvědomí, že mýt se by nebyla taková zábava, kdybyste se napřed neušpinili!