Velrybí narozeniny
Velryba má narozeniny. Když se všechny dárky pro velrybu cestou na oslavu zničí, jsou Pocoyo, Elly a Pato smutní. Ale velryba má radost už jen z toho, že je vidí. Přátelé jsou to, co na oslavě potřebujete.