Deštník, deštník
Pocoyo najde deštník. Spolu se svými kamarády se skvěle baví při hraní s deštníkem a snaží se zjistit, k čemu slouží. Když začne pršet, uvědomí si Pocoyo, s pomocí sledujících dětí, k čemu se dá dokonale využít!