Tradicija nepredvidivih četvrtaka
Leonard pokušava pomoći Sheldonu da oslobodi um ponovnim uspostavljanjem „četvrtka u kojem je sve moguće“, ali kada Sheldon pokuša biti spontan, to dovodi do neočekivanog konflikta između Penny, Amy i Bernadette.