Manipulacija lokomotivom
Ljubav je u zraku kad Amy uvjeri Sheldona da joj se pridruži (s Howardom i Bernadette) na romantičnom vikendu u Nappa Valleyju kako bi proslavili Valentinovo. U međuvremenu, Leonard i Penny moraju odvesti Rajova psa veterinaru.