Zabuna s konferencijom
Nakon što dečki ne uspiju nabaviti ulaznice za „Comic-Con“, Sheldon odluči održati svoju konvenciju i provede ludu noć s Jamesom Earlom Jonesom. U međuvremenu, djevojke provjeravaju mogu li se ponašati „odraslo“.