Polarizacija stola
Kad Leonard kupi stol za blagovaonicu, Sheldon ponovno razmatra promjene u svom životu. U međuvremenu, Wolowitzu je ponuđena prilika da se vrati u svemir, a Bernadette se koleba bi li ga u tome poticala ili ne.