Minimiziranje otimača
Nakon što Amy pokvari jedan od Sheldonovih omiljenih filmova „Otimače izgubljenog kovčega“, on se naroguši tražeći osvetu. U međuvremenu, Leonard otkriva način da natjera Penny da učini bilo što.