Opovrgavanje postojanja otkrića
Leonard i Amy pomažu Sheldonu da se nosi sa stidom koji osjeća nakon što mu je opovrgnut njegov slučajni doprinos znanosti. U međuvremenu, Raj mora živjeti s Howardom i Bernadette tjedan dana.