Protonova transmogrifikacija
May the „Fourth“ Be With You! Profesor Proton pomaže Sheldonu da se pomiri s tugom, dok Leonard pretvara prekretnicu u vezi u natjecanje s Penny. U međuvremenu, Amy i Bernadette izrađuju dar za Dan ratova zvijezda za dečke.