Raspad gorile
Grozan dan na poslu potiče Penny da odvagne svoje životne izbore uključujući i poduzimanje velikog koraka s Leonardom. U međuvremenu, Howard i Bernadette muče se oko skrbi za gospođu Wolowitz, a Raj dobiva savjet o vezama od Sheldona.