Amalgamacija neodlučnosti
Dok Raja grize krivnja jer se istodobno viđa s dvije žene, a Penny se koleba bi li prihvatila ulogu u bezveznom filmu, Amy mora pomoći Sheldonu kroz još veći pakao odabira između dva sustava za igranje videoigara.