Hofstadterova insuficijencija
U prvom dijelu jednosatne premijere sedme sezone, Sheldon i Penny se zbližavaju u Leonardovoj odsutnosti, ali Sheldonovi su osjećaji povrijeđeni kad se Leonard vrati sa Sjevernog mora.