Odjeci romantike
Sheldonovo najnovije znanstveno otkriće natjera ga da se osjeća kao varalica i moglo bi ga zauvijek progoniti. U međuvremenu, Howardova romantična gesta prema Bernadette natjera Penny da se malo više potrudi s Leonardom.