Izmjena protona
Sheldon se osjeća uvrijeđeno kad profesor Proton zatraži savjet od Leonarda umjesto njega te se on osveti sprijateljivanjem sa suparničkim TV voditeljem i znanstvenikom Billom Nyeom.