Reakcija na bon voyage
Kada se Leonardu ponudi uzbudljiva nova prilika za posao u inozemstvu, Sheldon postaje vrlo ljubomoran,a Penny je zatečena. U međuvremenu, Raj gurne Lucy malo predaleko u njihovoj vezi, u finalu šeste sezone.