Provedba ugovorne obveze
Povratak u školu! Leonard, Sheldon i Howard pokušavaju unaprijediti kampanju žena u znanosti razgovarajući sa srednjoškolkama o njihovim budućim karijerama, dok Raj planira spoj s Lucy.