Reorganizacija ormara
Kada Howard nađe pismo svog oca, prisiljen je suočiti se sa svojom prošlošću kolebajući se treba li ga otvoriti ili ne. Leonard i Penny prirede „odraslu“ koktel-zabavu u stanu.