Ekspedicija u Bakersfield
Dok dečki putuju na konvenciju stripova u Bakersfieldu, odjeveni kao likovi iz „Zvjezdanih staza: Nova generacija“, netko ukrade Leonardov auto. U međuvremenu, djevojke ostanu kod kuće i pokušavaju cijeniti svijet stripova.