Eksperimenti s Protonom
Sheldon i Leonard unajme profesora Protona, voditelja njihove omiljene TV emisije iz djetinjstva, da za njih nastupa. Također, Howard i Bernadette naiđu na probleme dok čuvaju Rajova psa.