Kripke-Cooperova inverzija
Zgrožen što je prisiljen raditi sa svojim sveučilišnim neprijateljem, Barryjem Kripkeom, Sheldon se suočava s krizom savjesti. U međuvremenu, Howard i Raj potroše tisuću dolara na akcijske figurice sebe samih.