Kritične implikacije otkrivanja zapleta
Skuob između Leonarda i Sheldona potakne Leonarda da se napokon doseli k Penny – ne shvaćajući kako će promjena utjecati na suživot Penny i Amy. U međuvremenu, Raj se brine za gospođu Wolowitz dok je Howard odsutan.