Dilema parova
Pod Bernardetteinim pritiskom, Howard se pristaje iseliti iz majčine kuće. U međuvremenu, Sheldon, koji je uhvaćen u zavadi između svoje „djevojke“ Amy i dobrog prijatelja Wila Wheatona, odlazi k Penny po savjet.