Božićno razočaranje
Sheldon se nerado prisjeća prošlih Božića tijekom živahne igre „Dungeons and Dragons“, dok Penny, Bernadette i Amy pokušavaju pronaći savršenu djevojku za Raja kad im se on pridruži na ženskom izlasku.