Metafora sendviča s jajima
Sheldon je optužen za seksualno uznemiravanje na Sveučilištu i u kavgu na kraju uvuče Leonarda, Raja i Howarda. Regina King iz „Southlanda“ gostuje kao šefica kadrovske Sveučilišta.