Potencijalna mogućnost razlaza
Kad Sheldon sazna da Penny razmišlja o prekidu s Leonardom, pokušava intervenirati. No Sheldon nije dobar u čuvanju tajni. U međuvremenu, drugi astronauti zadirkuju Howarda u svemiru.