Potencijal ljubavne čarolije
Kad djevojkama propadne putovanje u Las Vegas, momci ih pozovu da igraju Dungeons & Dragons – što prouzroči nešto neočekivano u vezi Sheldona i Amy. U međuvremenu, Raj i Lucy odlaze na neugodan spoj.