Otäck seriekrock på E4an
Berra larmas till en otäck seriekrock i morgonrusningen på E4an norr om Stockholm, där en chockad förare tas om hand av sjukvårdspersonal. Benny gör sig osams med övriga trafikanter när han beslutar att stänga tunneln.