Flera passagerare till sjukhus
Tungbärgaren Niklas får i uppdrag att bärga en lastbil som kört fast på en åker. Berra har lämnat trafiken i Stockholm för några lugna veckor på Gotland, men hjälper ändå en turist som fått bilhaveri mitt under sommarsemestern.