Barnfamilj i våldsam olycka
När Berra larmas till en smitningsolycka på Essingeleden, klappar hans hjärta lite extra för den hund som är inblandad. Roiene får larm om en våldsam olycka söder om Stockholm. Han möts av två skärrade småbarn i baksätet i en av de inblandade bilarna.